Trail running in Retezat

Adica am incercat sa facem ceva de genul, trail running, dar ceea ce se dorea o tura scurta si intensa, s-a transformat intr-o tura foarte lunga si intensa.
Ne intilnim cu fratii Crainic, veniti din Tm, la bifurcatia spre lacul Galesu, eu si Marius Turc, varu-meu.



Incepem tare, apoi cum incepe sa prinda contur si ruta pe care o vom urma, ne mai temperam.
Initial doream sa parcurgem valea Galesu si sa coborim pe valea Rea in alergare, apoi am extins-o pina la o traversare a crestei principale a Retezatului, de pe Vf Mare, Portile Inchise, Vf. Papusa, Vf.Peleaga, Vf-rile Bucura, Vf. Retezat, Carnic.



Scurte momente de ragaz...ne bucuram de natura :)



La portile Inchise scanam peretele nordic pentru posibile rute de catarat, vara sau iarna...



Mergem tare, si din cind in cind dam drumul la picioare in alergare, "farfuriile" din grohotisul de la coborirea de pe Papusa se transforma intr-o adevarata capcana si Radu isi suceste glezna, recidivind o accidentare mai veche.



Ritmul scade simtitor si fratii vor coborii de pe Peleaga la Gentiana, pe valea Pietrele.



Eu si Marius continuam peste Bucure si Vf. Retezat. Sintem amentintati de ploaie, asa ca ne adunam puterile si ne grabim la coborire. Inainte de vf Lolaia, coborim in valea Stinisoara, cumva reusim sa fentam jnepenii si ajungem la Carnic pe la cab. Pietrele.
Am adunat 12h de la Gentiana-Vf Mare-Portile Inchise-Papusa-Peleaga-Bucura I,II, Retezat-valea Stinisoara-Carnic.
Greu da frumos.

Niciun comentariu: