Snow Demon

Din seria : "ori la bal ori la spital", dupa negocieri fara mare succes cu o viroza am urcat in Fagaras. Pana la urma de viroza n-am scapat dar macar am facut o tura pe cinste  22km si 1340m urcare la fel si coborare, de la cascada - caldarea mieilor - caldarea vaiuga - vf vaiuga - saua capra - valea balea - cascada. Am facut si un exercitiu de ski alpinism parcurgand creasta vaiugii in intregime pe skiuri...a fost interesant ...Oana, Ovi si Cosmin au mers pe vale pana la lac

Pe drum cu 5cm de zapada
stana, noroc cu zapada ca acopera mizeria...:(
primele avalanse

intrarea in valea Vaiuga, aici incepe sa arate a iarna :)
conditii super faine
peretele Buteanului si saua Vaiuga
vf Netedu
zapada viscolita s-a cam adunat sub creasta 
din pacate bateria la telefon s-a gatat de la frig...:(

De aici am mers matematic pe creasta care urca pe vf Vaiuga, zapada a fost excelenta, am traversat scurta custura a vf. Vaiugi si am coborat spre sud spre saua Caprei, in intregime pe skiuri si urcare si coborare...

Pe vf m-am intalnit cu Jaffar si Iulius, a fost destul de mult trafic pe creasta ...

O tura faina mai mult decat as fi visat pentru prima tura de adevaratelea de iarna din sezon...
Peste 2100m e cu adevarat zapada, si ca si cantitate si calitate...
Sub e crusta si stratul e inca subtire...

Un comentariu:

Mihai Savu spunea...

Așa apare sângele rău: te uiți la niște poze bestiale de-ale lui Adi, dintr-o tură unde ți-ar fi plăcut să mergi, pe o vreme superbă, și hop - se face sângele rău.

Acum trebuie făcut înapoi sânge bun...