Tura pe ruta de "Ski alpinism race"


Scopul turei a fost sa vad care sunt conditiile de pe ruta si mai ales sa recuperez echipamentul lasat pe munte cand au inceput ninsorile...
Am urcat in Caldarea Pietroasa , apoi pe culoar spre saua Paltinului, unde am recuperat corzile montate, am dezgropat din zapada fanioanele, cele ramase in depozite erau ok, dar o parte din cele montate deja pe traseu au fost acoperite de zapada sau avalanse
Coarda desi o lasasem deasupra unor stanci era acoperita si de 50-60cm de zapada
conditiile de zapada au fost in schimb ideale :)
dupa recuperarea corzilor am urcat in creasta principala spre vf Laita, si aici aceeasi situatie, partial au mai ramas fanioane afara din zapada





O urcare faina pe skiuri si o coborare pe o zapada perfecta :)
Intors la Balea Lac m-am gandit la o cireasa/ surpriza pentru concurs ... va urma :P
O urcare si o coborare foarte faina care merita un pic de atentie :)
seara am coborat pe vale si m-am incapatanat sa schiez toate peticele de zapada pana la Balea Cascada...a fost fain...

Niciun comentariu: