Ski de tura si alpinism

Prin valea Vaiuga si valea Balii (14 aprilie)

Planul era altul...si mai frumos si mai interesant, pacat ca uneori nu e suficient sa vrei, tre sa gindesti si pentru altii...si nici asa nu e suficient.
In fine, dupa ce incep cit de cit sa ma impac cu ideea ca am ratat o tura brici, in niste conditii aproape ideale, impreuna cu Oana si Calin (ei saracii au functionat pe post de fileu intr-un meci cu care nu aveau nici o legatura) mergem la ski...In rest am iertat, da n-am uitat...



dam un ski pe vale, urcam prin caldarea Vaiuga pina in saua Vanatorii lui Buteanu, inca un ski pina la Cascada si gata ziua.



zapada s-a asezat frumos, cu mici exceptii nu au curs avalanse serioase...



Rue du Dames (17 aprilie)

In peretele vestic din Paltinu(peretele dinspre vest-> Valea Doamnei), am ginit un culoar continuat cu un horn care arata foarte interesant. Robert care de fapt dorea doar un ski la Balea, a cazut in capcana si l-am transformat in secund. Dupa participarea la workshop-ul din Retezat, avea suficienta experienta macar sa ma fileze.





Un traseu frumos, culoar inclinat de zapada/gheta(50-60*) cu o scurta portiune de mixt. L-am botezat(Rue du Dames), pt asigurari am folosit pitoane(lame) si nuci, ca friend-uri n-am avut, da ar fi prins bine...



Balea Cascada - Laitel (26 aprilie)
In chip de impacare am facut o tura cu Cristi de ceva mai sus de cascada pina pe Laitel, pe o vreme destul de schimbatoare, o tura lunga si faina, pacat de vreme, planul initial era sa mergem la Caltun la catarat...Cam asa a trecut aprilie...

Niciun comentariu: